تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

عمر مفید کانکس چقدر است؟

عمر مفید کانکس چقدر است؟

عمر مفید کانکس چقدر است؟

عمر مفید کانکس چقدر است؟ در خرید کانکس باید به طول عمر آن توجه ویژه ای داشته باشیم؛ زیرا ما قرار است از این خرید خود استفاده کنیم و اگر راه هایی برای افزایش طول عمر کانکس وجود دارد، آن ها را نیز انجام دهیم. بطور کلی خرید یک کانکس ارزان قیمت هم می تواند نیاز شما را برآورده کند؛ فقط کافی است نکات مهم نگهداری از آن را بلد باشید!

طول عمر کانکس به چه نکاتی بستگی دارد؟

طول عمر هر وسیله ای که توسط دست انسان ساخته می شود، می تواند متناسب با شرایط نگهداری، انواع متریال مورد استفاده، نوع کاربری و… تغییر کند. اما به طور کلی می‌ توان گفت که طول عمر یک کانکس ارزان قیمت از حدود ۲۰ الی ۳۰ سال شروع می‌ شود و با افزایش قیمت و کیفیت کانکس، ممکن است کانکس شما تا ۵۰ سال نیز عمر کند!

نکته ای که باید بدانید این است که شما اگر کانکس خراب شده نیز داشته باشید، مشتری برای آن پیدا می شود؛ زیرا کانکس ها قابل بازیافت هستند و بازیافت کنندگان عمده، کانکس شما را خریداری خواهند کرد. جالب است بدانید که طول عمر کانکس هنگام خرید آن تا حدود زیادی مشخص خواهد شد.

برای مثال شما هنگام خرید می‌ دانید که قرار است کانکس خود را با چه کیفیتی خریداری کنید. علاوه بر این می دانید که مواد استفاده شده در کانکس شما شامل چه موادی می شوند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما بهتر است ابتدا به لیست زیر نگاهی بیاندازید. بطور کلی، طول عمر کانکس به موارد زیر بستگی دارد:

  • تماس با رطوبت؛ یعنی باید چک کنید که کانکس شما در معرض رطوبت مستقیم باران قرار دارد یا خیر.
  • نوع کاربری؛ یعنی تهویه هوایی که برای کانکس در نظر می گیرید، چگونه است.
  • نوع تهویه هوا؛ یعنی چه کاربردی از کانکس برای شما مفید بوده است که اقدام به خرید آن کرده اید.
  • نحوه بارگیری ابتدایی؛ یعنی در ابتدای امر، چگونه کانکس را بارگذاری کرده اید.
  • نحوه نگهداری های ثانویه؛ یعنی آیا نگهداری های پس از خرید کانکس را به خوبی انجام داده اید.
  • انتخاب متریال درست هنگام خرید کانکس؛ یعنی چه متریالی برای خرید کانکس مد نظر داشته اید.

خرید کانکس چه مزایایی دارد؟

خرید کانکس به عنوان یکی از بهترین متریال مورد استفاده برای مصارف اداری، صنعتی، خانگی، ویلایی، ورزشی و… مزایای بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که متریال مختلفی برای تولید انواع کانکس استفاده می شوند. این متریال معمولاً از مواد پلیمری ساخته می شوند و بازیافت آنها به سادگی انجام خواهد شد.

اما باید ذکر شود که چند مزیت مهم برای خرید انواع کانکس وجود دارد. برای مثال، شما می توانید با خرید یک کانکس ارزان قیمت هم نیاز خود را رفع کنید. اما اگر می‌خواهید کیفیت فوق العاده برای کانکس خود دریافت کنید، بهتر است متریال بهتری برای کانکس انتخاب کنید که قطعاً هزینه بالاتری برای شما خواهد داشت.

اما خرید کانکس می‌ تواند یک سرمایه‌گذاری برای شما باشد؛ فرض کنید ۲۰ الی ۳۰ سال بتوانید از یک محیط سرپوشیده که توانایی اجرای انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی را دارد، استفاده کنید. پس از آن هم بتوانید کانکس خود را به راحتی بفروشید؛پس می‌ توان گفت مزایای خرید انواع کانکس بسیار زیاد است؛ اما به طور کلی ۴ مورد که باعث رغبت بیشتر شما برای خرید می شوند عبارت اند از:

  • باعث کاهش هزینه های مختلف شما خواهد شد.
    هزینه های مختلف ساخت انواع خانه و نگهداری از آنها، هزینه کارگران برای ساخت خانه و غیره می تواند واقعاً سرسام‌ آور باشد! اما شما همه این ها را می توانید با یک بار خرید یک کانکس برای خود به اتمام برسانید. پس یکی از مهمترین مزایای خرید کانکس ها، کاهش هزینه های تولید و خرید مواد مختلف خواهد بود.
  • باعث افزایش راحتی خیال از بابت کیفیت متریال می شود.
    برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید یک متریال، در جنس آن شک کرده باشید. اما کیفیت متریال مورد استفاده در انواع کانکس به حدی بالا است که شما می توانید به راحتی آن را خریداری کنید و از آن به مدت طولانی استفاده کنید.
  • باعث افزایش صرفه جویی در خریدهای متوالی می شود.
    با خرید یک کانکس شما نیازی نیست در و پنجره متفاوت و مختلف برای آن بخرید! همچنین لازم نیست هر بار با خرابی بخش کوچکی از کانکس، بخش بزرگی را تعمیر کنید. علاوه بر این، نیازی به کاهش هزینه ها در هنگام مصرف و استرس های بی مورد وجود ندارد.
  • باعث کاهش آلودگی های زیست محیطی می شود.
    با توجه به اینکه می توان کانکس ها را بازیافت کرد، کاهش آلودگی زیست محیطی بسیار زیادی با خرید یک کانکس رقم خواهد خورد! علاوه بر این، متریال بسیار زیادی برای تولید آن استفاده نمی شود. پس می‌ توان گفت که آلودگی های زیست محیطی هنگام تولید کانکس نیز بسیار کم است.

مهم ترین نکات برای افزایش طول عمر کانکس در هنگام استفاده

با بررسی این که چه عواملی می‌ تواند باعث کاهش طول عمر کانکس شود، بیایید به سراغ راه حل هایی برای افزایش طول عمر این محصولات جالب نیز برویم. لازم به ذکر است که رعایت هریک از این نکات می تواند رفته رفته باعث افزایش کاربری شما و کاهش آسیب‌ ها به کانکس شود.

همچنین شما پس از مدتی دیگر خودتان در نگهداری از کانکس استاد خواهید شد! اما بهتر است در ابتدا نکات خاصی را مد نظر قرار داده و آنها را رعایت کنید تا متریال خریداری شده شما آسیب چندانی نبینند. درست است که آسیب دیدن مواد پلیمری و دیگر مواد غیر قابل انکار است، اما می‌ توان با رعایت برخی نکات و انجام برخی اقدامات، از این آسیب ها به طرز شگفت آوری کاست! در ادامه، چهار مورد از مهمترین اقدامات برای کاهش آسیب به کانکس و افزایش طول عمر آن را به شما خواهیم گفت.

  • سعی کنید کانکس را دور از رطوبت قرار دهید.
    یکی از مهمترین نکات برای افزایش طول عمر کانکس این است که این متریال را دور از رطوبت قرار دهید؛ چه رطوبت باران و چه رطوبت کف زمین. اگر زمین زیر کانکس مرطوب است، این کانکس را روی یک سکوی بتنی قرار دهید. این بتن را می توانید با مواد جاذب رطوبت بپوشانید تا دیگر خیالتان از رطوبت کف زمین راحت باشد!
  • متریال مناسب را هنگام خرید انواع کانکس در نظر داشته باشید.
    در هنگام خرید کانکس سعی کنید بهترین متریال را برای کاربری خود خریداری کنید. ابتدا بهترین متریال را بشناسید و سپس با توجه به نوع استفاده، میزان عمر دهی نهایی و محیطی که قرار است کانکس را در آن قرار دهید و غیره اقدام به خرید بکنید.
  • از متخصصین در زمینه فروش کانکس کمک بگیرید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند.
    ابتدا نیاز خود از خرید کانکس ارزان قیمت و یا گران قیمت را بشناسید و سپس اقدام به انتخاب متریال کنید؛ بهتر است از متخصصین برای خرید مشاوره بگیرید.
  • در نگهداری از قطعات متحرک کانکس غافل نشوید.
    برخی قطعات متحرک کانکس مثل لولاها، دستگیره‌ ها در بخش مختلف پنجره ها و غیره، بخش متحرک محسوب می شوند. سعی کنید از این قطعات به خوبی مراقبت کنید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی طول عمر کانکس، نکات افزایش طول عمر و مزایای خرید کانکس پرداختیم. گفتیم که بهترین اقدامات برای کاهش آسیب به کانکس ها، می تواند باعث افزایش طول عمر آن ها شود. به طوری که بتوانید از کانکس خود تا ۵۰ سال دیگر نیز استفاده کنید.

پس می بینید که خرید یک کانکس نه تنها هزینه اضافی نیست، بلکه می تواند سرمایه گذاری شما برای آینده باشد؛ زیرا دیگر نگرانی از ساخت یک اتاق کوچک و یا ساخت مکانی برای برخی فعالیت های روزمره نخواهید داشت. حتماً شما هم کانکس ها را از نزدیک دیده اید و می توانید از تجربیات خود از این اتاق های جالب، با ما بگویید!

سوالات متداول

طول عمر کانکس چقدر است؟ طول عمر کانکس ها بستگی به موارد مختلفی دارد که به طور میانگین می‌ توان گفت این محصولات ۲۰ الی ۳۰ سال و در بهترین حالت تا ۵۰ سال نیز عمر می کنند.

خرید کانکس ارزان قیمت چگونه است؟ خرید کانکس ارزان قیمت با توجه به کاربری شما و نیاز شما از آن، می تواند بسیار ساده باشد! فقط کافی است با متخصصین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا کانکس بازیافت می شود؟ کانکس ها به طور کامل قابل بازیافت هستند! این مواد معمولاً از مواد پلیمری ساخته می‌شوند و بازیافت آنها می تواند به سادگی توسط بازیافت کنندگان عمده این ماده انجام شود.

چطور از آسیب به کانکس جلوگیری کنیم؟ برای جلوگیری از آسیب به کانکس اقدامات مختلف می توانید انجام دهید. برای مثال آنها را در رطوبت قرار ندهید، بخش های متحرک کانکس را به خوبی نگهداری کنید، در هنگام خرید کانکس از بهترین متریال انتخاب کنید.

چگونه نگذاریم کانکس زنگ بزند؟ برای جلوگیری از زنگ زدن کانکس می توانید بخش هایی از آن را که در معرض مستقیم باران و یا رطوبت کف زمین قرار دارند ضد زنگ زده و سپس رنگ کنید. این کار باعث جلوگیری از زنگ زدن کانکس ها می شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد