تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس اداری ترموود

کانکس اداری ترموود یکی دیگر از محصولات پر فروش کانکس آیسان است. دلیل استفاده از این نوع متریال در نمای کانکس اداری ایجاد سازه ای زیبا و هماهنگ با محیطهای طبیعی است. همچنین در بعضی مواقع به صورت ترکیبی با متریال های دیگر نیز میتوان از چوب استفاده کرد.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس اداری ترموود

کانکس اداری ترموود یکی دیگر از محصولات پر فروش کانکس آیسان است. دلیل استفاده از این نوع متریال در نمای کانکس اداری ایجاد سازه ای زیبا و هماهنگ با محیطهای طبیعی است. همچنین در بعضی مواقع به صورت ترکیبی با متریال های دیگر نیز میتوان از چوب استفاده کرد.

روش ساخت کانکس اداری ترموود

اولین روش این است که کاملا از چوب های طبیعی استفاده کنیم. که در این حالت یا باید از نوع ترموود و یا چوب روش در ساخت کانکس ترموود استفاده شود. که دارای نمای ظاهری زیبا و مقاومت نسبی بالاتری برای استفاده در نما تحت شرایط جوی مختلف را دارند. از مزایای این روش میتوان به زیبایی بسیار بالای ظاهری آن اشاره نمود.

و از معایب آن نیز بالا بودن هزینه های تولید به علت استفاده از چوب طبیعی است. و مشکل بعدی نیز اشتعال پذیری متریال ترموود اشاره کرد. که خب متریال چوب به علت ذات خود قابل اشتعال بوده و گریزی از این امر نیست.

روش بعدی برای این کار استفاده از متریال های با طرح چوب میباشد. که آنها نیز به نوبه خود دارای تنوع میباشند. اما مهمترین آنها استفاده از چوب پلاست، ورق سایدینگ طرح چوب، فایبرگلاس های طرح چوب، ساندویچ پانل طرح دار میباشد. که هرکدام در جای خود میتوانند کاربردی و حلال این مشکل باشند.

که هم مزایا و زیبایی چوب را داشته و هم از معایبی که پیش تر گفته شد جلو گیری کنیم. اما صادقانه باید گفت که نماهای مصنوعی کانکس ترموود هرگز از نظر زیبایی نتوانسته اند به طور کامل جای چوب طبیعی را بگیرند. اما دلایلی که ذکر شد باعث افزایش روز افزون این مصنوعات میباشد.

متریال به کار رفته

به طور کلی ما استفاده از چوب طبیعی را به عنوان متریال مکمل در نمای کانکس ترموود توصیه میکنیم. که به صورت ترکیبی با مصالحی مانند کامپوزیت یا سایدینگ ترکیب شود. و ساخت کانکس با نمای چوب به صورت کامل را به دلیل هزینه های بالا و از طرفی بحث امنیت کانکس و دیگر مسائلی که پیشتر گفته شد توصیه نمیکنیم.

و نوعی از چوب که به عنوان متریال ترکیبی قرار است استفاده شود. بهتر است از نوع ترموود های فنلاندی باشد. که دارای طول عمر زیاد و تخصصی برای این امر تولید شده اند.

اما این نکته را نیز باید مد نظر داشت که ترموود فقط برای تزئین نمای کانکس ترموود تولید شده است. و به هیچ عنوان مقاومت سازه ای ندارد. و نباید در جاهایی که مصالح نقش سازه ای نیز ایفا می کنند به کار رود. چون ذاتا چوب های نرم و سبکی هستند. و در مقابل بارگذاری هیچ گونه مقاومتی ندارند. و برای این کار می بایست از چوب های مخصوص سازه ای استفاده کرد.

نمای بیرونی کانکس اداری ترموود

برای طراحی و تولید هر کانکس جهت اجرای نمای بیرونی کانکس و نمای داخلی آن، میتوان از ابزار و مصالح متفاوتی متناسب با نیاز هر مشتری استفاده نمود. برای ساخت انواع کانکس و کانکس اداری ترموود میتوان از مصالح متفاوتی همچون ساندویچ پانل، سایدینگ، نمای کامپوزیت، نمای چوب ترموود، نمای دکوراتیو و… استفاده کرد.

هر یک از مواد و مصالح در زمینه های کاربری مناسب به خود، عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

امکانات رفاهی

  • امکانات کانکس اداری ترموود شامل تمام متعلقات و امکانات موجود در کانکس های اداری است. و بدون هیچ کمبود و مشکلی میتوان همه امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام، اتاق پذیرایی، به همراه کمد دیواری، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و هود، اتاق نشیمن و حتی فضاهای لوکسی نیز در آن در نظر گرفت.
  • توالت ایرانی و خارجی، فلاش تانک، شیرآلات اهرمی درجه یک، روشویی، آینه، دست خشک کن برقی، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • دوش حمام ثابت و متحرک، شیرآلات اهرمی درجه یک، آینه، حوله خشک کن، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • کابینت و زیر کابینی برای کانکس ترموود سینک ظرفشویی استیل به همراه آبچکان استیل. شیرآلات اهرمی درجه یک.
    هود تهویه هوای داخل آشپزخانه. فضایی برای نصب ماشین لباس شویی. فضایی برای نصب یخچال. فضایی برای نصب ماشین ظرفشویی.
  • درب و پنجره دو جداره و upvc
  • سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم دفع فاضلاب.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس اداری ترموود”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد