تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس سرویس بهداشتی فایبرسمنت برد

کانکس سرویس بهداشتی فایبرسمنت برد، یکی دیگر از تولیدات کانکس آیسان است. کانکس سرویس بهداشتی سازه ای پیش ساخته با قابلیت جا به جایی است. که در مکان هایی که امکان ساخت سرویس بهداشتی با مصالح بنایی به دلایل مختلف، از جمله کمبود زمان و یا محدودیت انجام عملیات ساختمانی وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس سرویس بهداشتی فایبرسمنت برد

کانکس سرویس بهداشتی فایبرسمنت برد، یکی دیگر از تولیدات کانکس آیسان است. کانکس سرویس بهداشتی سازه ای پیش ساخته با قابلیت جا به جایی است. که در مکان هایی که امکان ساخت سرویس بهداشتی با مصالح بنایی به دلایل مختلف، از جمله کمبود زمان و یا محدودیت انجام عملیات ساختمانی وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه ها هم شامل حمام و هم توالت از نوع ایرانی و فرنگی و هم دارای نوع های سرویس مشترک است.

کانکس فایبر سمنت برد متریال ساختمانی است که به عنوان پوشش خارجی ساختمان در کاربردهای تجاری و خانگی استفاده می گردد. این متریال ترکیبی از شن، سیمان و سلولز است. که الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات می گردد.

مشخصات فنی

  • سایز ورق های فایبر از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر کمی متفاوت است. ولی رنج سایر آنها عموماً بین 200-300MM در طول و 200-1200MM در عرض است. و زمانی که به عنوان ورق های سایدینگ استفاده می گردند. پهنای 130MM,300MM در دسترس است. ضخامت فایبر سمنت برد بین 4/5MM تا 18MM متغیر و از نظر تراکم هم متفاوت است.
  • مقاومت حرارتی و انتقال صدا بین محصولات فایبر سمنت تا حد زیادی متفاوت است. و عموماً محصول ضخیم تر و متراکم تر، مقاومت بهتری در برابر انتقال حرارت و صدا دارد. این محصولات به هنگام نصب و رنگ آمیزی نیاز به مراقبت خیلی کمی دارند. محصولات فایبر سمنت ضخیم تر و متراکم تر مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند. اما محصولات نازک تر و کم تراکم تر نیاز به مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.
  • همچنین ورق فایبر سمنت یک ماده غیر قابل احتراق است. که به صورت وسیعی در مناطقی که در معرض آتش سوزی می باشند استفاده می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس سرویس بهداشتی فایبرسمنت برد”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد