تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس اداری فایبرگلاس

کانکس اداری فایبرگلاس یکی از تولیدات کانکس آیسان است. این کانکس اداری از مواد شیمیایی با قابلیت فرم پذیری در هنگام تولید است. برای ساخت این نوع کانکس ابتدا باید طرح و نقشه ها به همراه اندازه قسمتهای مختلف مشخص و شروع به ساخت قالب نماییم.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس اداری فایبرگلاس

کانکس اداری فایبرگلاس یکی از تولیدات کانکس آیسان است. این کانکس اداری از مواد شیمیایی با قابلیت فرم پذیری در هنگام تولید است. برای ساخت این نوع کانکس ابتدا باید طرح و نقشه ها به همراه اندازه قسمتهای مختلف مشخص و شروع به ساخت قالب نماییم. در این روش ابتدا قالب اصلی که ممکن است کمی هزینه بردار و زمان بر باشد، ساخته میشود. اما در نهایت از روی همان قالب تعداد زیادی سازه تولید میگردد. و هزینه قالب یک بار برای همیشه خواهد بود.

ویژگی های کانکس اداری فایبرگلاس

  • اولین ویژگی این کانکس با نمای فایبرگلاس شکل پذیری آن در هنگام تولید است. و اینکه امکان آثاری با اشکال مختلف که با تکنیکهای دیگر تولید کانکس امکان پذیر و یا مقرون به صرفه نیستند را امکان پذیر می کند.
  • ویژگی دوم کانکس فایبرگلاس وزن کم آن است که حدود یک چهارم یک کانکس کارگاهی معمولی و حتی کمتر نیز است. اگر سازه قرار است در محلی نسب گردد که امکان بارگزاری وزن زیادی روی سطح نیست. و یا میزان بار مجاز و مقاومت ستونها کمتر از وزن یک کانکس معمولی است. بهتر است سراغ کانکس فایبرگلاس برویم تا وزن بار سازه کاهش چشم گیری یابد.

امکانات رفاهی کانکس اداری فایبرگلاس

  • امکانات کانکس اداری فایبرگلاس شامل تمام متعلقات و امکانات موجود در کانکس های اداری است. و بدون هیچ کمبود و مشکلی میتوان همه امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام، اتاق پذیرایی، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و هود، و حتی فضاهای لوکسی نیز در آن در نظر گرفت.
  • توالت ایرانی و خارجی، فلاش تانک، شیرآلات اهرمی درجه یک، روشویی، آینه، دست خشک کن برقی، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • شیرآلات اهرمی درجه یک، آینه، حوله خشک کن، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • کابینت و زیر کابینی، سینک ظرفشویی استیل به همراه آبچکان استیل.
  • شیرآلات اهرمی درجه یک، هود تهویه هوای داخل آشپزخانه، فضایی برای نصب یخچال.
  • درب و پنجره دو جداره و upvc
  • سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم دفع فاضلاب.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس اداری فایبرگلاس”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد