تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس فروشگاهی فایبرگلاس

کانکس فروشگاهی فایبرگلاس یکی از تولیدات کانکس آیسان است. این کانکس فروشگاهی از مواد شیمیایی با قابلیت فرم پذیری در هنگام تولید ساخته شده است. برای ساخت این کانکس ابتدا باید طرح و نقشه ها به همراه اندازه قسمت های مختلف مشخص و شروع به ساخت قالب نماییم.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس فروشگاهی فایبرگلاس

کانکس فروشگاهی فایبرگلاس یکی از تولیدات کانکس آیسان است. این کانکس فروشگاهی از مواد شیمیایی با قابلیت فرم پذیری در هنگام تولید ساخته شده است. برای ساخت این کانکس ابتدا باید طرح و نقشه ها به همراه اندازه قسمت های مختلف مشخص و شروع به ساخت قالب نماییم.

در این روش ابتدا قالب اصلی که ممکن است کمی هزینه بردار و زمان بر باشد. اما در نهایت از روی همان قالب تعداد زیادی سازه تولید می گردد. و هزینه قالب یک بار برای همیشه خواهد بود.

ویژگی کانکس فروشگاهی فایبرگلاس

اولین ویژگی کانکس فروشگاهی فایبرگلاس، شکل پذیری آن در هنگام تولید است. و اینکه امکان آثاری با اشکال مختلف که با تکنیک های دیگر تولید کانکس امکان پذیر و یا مقرون به صرفه نیستند را امکان پذیر می کند. به طور مثال شما با این روش به راحتی می توانید یک کانکس به شکل فنجان قهوه خوری برای کاربری کافی شاپ تولید نمایید.

که اگر بخواهید با روش های دیگر این کار را انجام دهید تولید آن غیر ممکن بنظر میرسد. و یا اگر بخواهیم از فایبرگلاس صرفه نظر کرده و روش های نوینی برای ساخت کانکس فنجان شکل انتخاب کنیم. احتمالا چندین برابر هزینه های تولید افزایش خواهد یافت. و احتمال اینکه به نتیجه قابل قبولی نیز دست یابیم خیلی کم است.

ویژگی دوم کانکس فایبرگلاس وزن کم آن است. که حدود یک چهارم یک کانکس کارگاهی معمولی و حتی کمتر نیز است. اگر سازه قرار است در محلی نسب گردد که امکان بارگزاری وزن زیادی روی سطح نیست. و یا میزان بار مجاز و مقاومت ستون ها کمتر از وزن یک کانکس معمولی است. بهتر است سراغ کانکس فروشگاهی فایبرگلاس برویم تا وزن بار سازه کاهش چشم گیری یابد.

معایب کانکس فروشگاهی فایبرگلاس

همانگونه که سبک بودن کانکس فروشگای فایبرگلاس یکی از مزایای این کانکس محسوب می شود. جز معایب آن نیز به شمار می رود. زیرا وزن کم این کانکس در هنگام باد و طوفان حتمان نیاز به مهار بندی و یا اتصال کانکس از چند نقطه به یک کانکس پایدار در نزدیکی خود دارد. برای رفع این مشکل بهتر است پایه های آهنی برای آن در نظر گرفته شود. تا به صفحه های فلزی که روی آن قرار می گیرد پیچ یا جوش شود.

از دیگر معایب این کانکس میتوان به استقامت پایین در برابر ضربه های نقطه ای مانند برخورد مستقیم ضربه چکش یا پتک با آن اشاره کرد. بدنه کانکس فروشگاهی فایبرگلاس از ترکیب فرآورده های نفتی با پشم شیشه تشکیل شده که مقاومت قابل قبول و استحکام مناسبی دارد. اما همانگونه که گفته شد در برابر ضربه های نقطه ای آسیب پذیر است. اما از طرفی این شکستگی ها با مواد مخصوص خود قابل ترمیم میباشد.

مشخصات فنی

  • اسکلت کانکس از دو بخش شاسی و بدنه تشکیل شده، که شاسی آن از تیر آهن نمره ۱۸ و یا نمره ۱۶ به صورت دورکلاف است.
  • اسکلت بدنه کانکس از آهن پروفیل های آهنی در ابعاد ۴۰*۸۰ و ۴۰*۴۰ به ضخامت دو میلیمتر.
  • بعد از اتمام ساخت ، اسکلت توسط ضد زنگ پوشیده می شود. تا مقاومت و طول عمر سازه در برابر زنگ زدگی افزایش یابد و از فرسایش آن جلوگیری شود.
  • دیواره های خارجی آن با ورق فایبرگلاس مطابق رنگ و طرحی که از پیش تعیین گشته پوشیده می شود.
  • پنجره های کانکس از نوع یو پی وی اس دوجداره.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس فروشگاهی فایبرگلاس”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد