تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس ویلایی سایدینگ

کانکس ویلایی سایدینگ یکی از محصولات کانکس آیسان است. این ویلای پیش ساخته سایدینگ یا همان کانکس طرح کانادایی است. این سازه تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم می‌سازد.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس ویلایی سایدینگ

کانکس ویلایی سایدینگ یکی از محصولات کانکس آیسان است. این ویلای پیش ساخته سایدینگ یا همان کانکس طرح کانادایی است. این سازه تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم می‌سازد. به علت ظاهر خاص آن و نوع مصالحی که در ساخت این کانکس استفاده شده است، نامگذاری گردیده است.

سقف کانکس طوری طراحی میشود که مصالح استفاده شده در آن طرحی به مانند سفال دارد. بدنه کانکس خطوط افقی دارد همین نوع از ورق هایی که بیشتر کانکس ویلایی را در برگرفته و در کنار هم به صورت ساید با ساید ردیف شدند. عاملی مهم در رواج یافتن نام سایدینگ در این نوع از کانکس شده است.

چرا که به این ورقه ها در حوزه ساختمان سازی ورق های سایدینگ گفته میشود. این کانکس پیش ساخته تحت عنوان ویلای پیش ساخته ای که در کشور کانادا به مرحله تولید میرسد. دارای سقفی با طرح سفال و ورق های سایدینگ میباشند. برخی اوقات هم ممکن است با نام کانکس ویلایی کانادایی از آن یاد شود.

امکانات کانکس ویلایی سایدینگ

امکانات کانکس ویلایی سایدینگ دقیقا همانند یک خانه بوده و همه امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای سکونت را دارا است. تفاوت اصلی این کانکس با سازه های سنتی مصالح مورد استفاده در ساخت آن‌ است. که دارای مزیت های بسیاری است. از جمله ضد زلزله بودن، تسریع در ساخت نسبت به سازه‌های سنتی و امکان جابجایی کانکس ویلایی موجود گردیده است‌. که خریداران را سمت خود سوق دهد. مخصوصا در مناطقی که به دلیل شرایط جوی، ساخت‌ و ساز در آن امکان‌ پذیر نیست.

امکانات داخلی

در داخل کانکس ویلایی سایدینگ میتوان در حین پارتیشن بندی فضایی برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق های اضافی در پلان در نظر گرفت. البته برای تجهیز کردن کانکس میتوان از ابزار آلات روشنایی مثل لوستر، مهتابی و چراغ دیواری (بیرون کانکس)، سیستم گرمایشی، سرمایشی، فیوز مینیاتوری و… بهره گرفت.

مشخصات فنی

این موضوع بر حسب نوع سنگین و سبک متغیر خواهد بود. کانکس ویلایی سایدینگ نوع سنگین که در آن شاسی از تیرآهن دور کلاف نمره 16 و اسکلت کانکس هم که از پروفیل های آهنی در ضخامت 2 میلیمتر است. در نوع سبک آن، اسکلت از پروفیل آهنی دور کلاف با نمره 14 است. استفاده از ورق های سایدینگ در دیواره ها استفاده شده است.

جنس بدنه اصلی این کانکس از 2 نوع PVC و صفحات گالوانیزه است. هر چند بر حسب سفارش میشود برای بدنه اصلی کانکس ویلایی سایدینگ از سایر ورق ها مثل پانل ساندویچ، فایبرگلاس و … هم استفاده کرد.

سقف کانکس ویلایی سایدینگ از جنس سفال بوده و باعث منحصر بفرد بودن این کانکس است. جنس سقف کانکس از نوع صفحات گالوانیزه است. جنس سقف که از گالوانیزه آماده شده دارای طرح سفال است. که به دو صورت شیبدار و کلبه ای در بیشتر نمای بیرونی کانکس قابل مشاهده است. کف کانکس از تخته های واتر پروف یا همان ضد آب چند لایه به ضخامت 16 میلیمتر استفاده میشود.

میتوان روکش آن را از جنس PVC طرح پارکت به کار برد. در هنگام نظافت دیگر نگرانی بابت شستشوی کف کانکس وجود نخواهد داشت.

طراحی و ساخت

برای طراحی و ساخت کانکس ویلایی سایدینگ در قسمت هایی مثل درب و پنجره میتوان از پنجره دو جداره UPVC آهنی یا سنگین بهره گرفت. این کار از ورود گرد و غبار به داخل کانکس جلوگیری میکند. با استفاده از درب و پنجره UPVC از هدر رفتن انرژی در تمام فصول سال ممانعت به عمل می‌آید. فرقی نمیکند چه در فصل گرما که کولر وجود دارد. و چه در فصل سرما که قرار است از وسایل گرمایشی در داخل کانکس استفاده کنید.

به منظور حفظ امنیت بیشتر میتوانید برای کانکس از حفاظ هم جلوی درب و پنجره استفاده کنید. حتی میتوانید با توجه به اهمیت محیط کارتان در صورت نیاز از درب های ضد سرقت استفاده کنید. این درب ها در حین تأمین امنیت، جلوه زیبایی به کانکس شما میبخشند. در پوشش دیوار کانکس ویلایی سایدینگ از PVC با طرح های جدید و متنوع استفاده میشود.

این که رنگ ها چه باشند بیشتر بر میگردد که شما قرار است از چه رنگ مبلمانی برای محیط خود استفاده کنید. سیستم سیم کشی برق و تلفن این کانکس از نوع روکار به همراه داک است. میتوانید در کنار سیستم برق از خدمات تلفن و اینترنت هم بهره بگیرید.

ابعاد کانکس ویلایی سایدینگ

برای ساخت کانکس ویلایی سایدینگ محدودیتی وجود ندارد. شما هر اندازه ای که مد نظرتان باشد. توسط متخصصین کانکس آیسان به مرحله اجرا درآورده میشود. به عنوان نمونه، اندازه‌ های 18 متر مربع یا همان  6*3 متر و یا متراژهای بزرگتر 36 متر مربع برابر 3*12 متر هم وجود دارند. این اندازه ها از جمله ابعادی هستند که بیشتر درخواست میشود. فقط بزرگ یا کوچک بودن کانکس در قیمت تأثیر خواهد گذاشت.

در تولید این کانکس از اتصالات جوشکاری استفاده می‌شود. بیشتر اوقات اتصال کانکس ویلایی سایدینگ می‌تواند به شکل پرچ کاری باشد. پرچ کاری بر خلاف نوع اتصال پیچ و مهره، یک جوشکاری ممتد است. در این حالت به راحتی نمی توان قطعات پرچ شده را از هم جدا نمود. در کل اتصالات این کانکس بسته به نوع سفارش متفاوت خواهد بود.

مزایای کانکس ویلایی سایدینگ

  • مقاوم در برابر حوادث غیر مترقبه
  • نصب سریع و آسان
  • پرتابل بودن
  • عایق چندکاره
  • طول عمر بالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس ویلایی سایدینگ”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد