تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس ویلایی 60 متری

کانکس ویلایی 60 متری تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم می‌سازد. امکانات کانکس ویلایی دقیقا همانند یک خانه بوده و همه امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای سکونت را دارا است.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس ویلایی 60 متری

کانکس ویلایی 60 متری تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم می‌سازد. امکانات کانکس ویلایی دقیقا همانند یک خانه بوده و همه امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای سکونت را دارا است. تفاوت اصلی این کانکس با سازه‌های سنتی، مصالح مورد استفاده در ساخت آن‌ است. که دارای مزیت‌های بسیاری است.

از جمله ضد زلزله بودن، تسریع در ساخت نسبت به سازه‌های سنتی و امکان جابجایی کانکس ویلایی موجود گردیده است‌. که خریداران را سمت خود سوق دهد. مخصوصا در مناطقی که به دلیل شرایط جوی، ساخت‌ و ساز در آن امکان‌ پذیر نیست.

روش ساخت

نحوه ساخت این کانکس ها بسته به موقعیت مکانی و محیطی خریداران به دو صورت امکان‌‌پذیر است. ساخت در شرکت تولیدی‌ کانکس آیسان و منتقل کردن آن باتریلر به مکان مورد نظر و بارگذاری آن با جرثقیل در محل و نصب کانکس به صورت اجرا در محل است. که در این صورت عوامل شرکت کانکس آیسان به محل ساخت‌ کانکس اعزام شده و در محل شروع به ساخت‌ می‌‌نمایند. ناگفته نماند، هزینه این روش از ساخت مقداری بالاتر از روش اول است.

امکانات داخلی کانکس ویلایی 60 متری

  • تمامی امکانات رفاهی برای سکونت باید در کانکس ویلایی اجرا شود.
  • سرویس حمام و دست‌شویی
  • آشپزخانه
  • اتاق خواب
  • اجرای انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در ساخت

نمای کانکس ویلایی 60 متری

در ساخت کانکس ویلایی 60 متری باید از مصالحی که به طور عامیانه سبک تلقی می‌شوند. ولی از طول عمر بالایی برخوردارند استفاده نمود.

  • سمنت برد: به مصالحی گفته می‌شود که از الیاف سیمان ساخته می‌شود.
  • فایبرگلاس: فایبرگلاس تشکیل‌شده از رزین و الیاف پشم شیشه است‌.
  • سایدینگ: به ورق‌های فلزی کرکره مانند گفته می‌شود که قابلیت رنگ ‌پذیری را دارا است.
  • چوب ترموود: ترموود نوعی چوب است‌. و خواص ذاتی چوب فروپاشی و ناپایدار بودن آن است‌. برای همین هم دچار پوسیدگی می‌گردد. برای برطرف نمودن این مسئله از پروسه‌ای به نام حرارت کمک گرفته می‌شود. و زمانی که حرارت داده شد، به آن ترموود گفته می‌شود.
  • ساندویچ پنل: از سه لایه تشکیل شده ‌است. دو ورق فلزی و یک لایه میانی به عنوان عایق است. عایق میانی تشکیل شده از پلی یورتان است.

مشخصات فنی

برای ساخت و ساز با سبک پیش ساختگی مصالح گوناگونی وجود دارد. که با توجه به مواردی مانند شکل ظاهری، اقلیم مورد نظر، مسائل فنی، قیمت تمام شده و نظر کارشناسی طراح معمار از یک یا چند مورد آنها در یک بنا استفاده می‌شود. که مهمترین آنها استفاده از پانل‌های آماده یا همان ساندویچ پانل است. یا نوع سایدینگ که در واقع نام یک نوع ورق فولادی گالوانیزه شده است. که به دلیل فرم خم آنها که به‌صورت افقی است. به نام سایدینگ یا ویلا کانادایی معروف هستند.

استراکچر یا همان اسکلت آنها نیز متشکل از پروفیل‌های آهنی و شاسی تیر آهن بوده و معمولا داخل آنها با دیوار پوش پی وی سی تزیین می‌شود. این دیوار پوش‌ها نیز خود دارای طرح‌های متنوع از چوب و کاغذ دیواری بوده که خریدار با توجه به سلیقه خود می‌تواند یک یا چند کد از آنها را برای محیط داخلی انتخاب کند.

همچنین می‌توان برای نمای خارجی نیز از چوب‌های ترموو نیز استفاده نمود. که زیبایی سازه را دو چندان می‌کنند. اما در کنار آن هزینه‌های کار را نیز تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهند.

کف کانکس ویلایی 60 متری نیز هم می‌تواند از نوع تخته ضد آب با انواع کف‌پوش یا لمینت پارکت اجرا شود. و هم می‌تواند از نوع سرامیک باشد. فقط نوع سرامیک به دلیل استفاده از ملات ماسه سیمان باعث افزایش قابل توجه وزن سازه شده است. که امکان دارد مشکلاتی برای بارگیری و حمل به وجود آورد. و یا در هنگام حمل سرامیک‌ها از ملات خود جدا شوند. به همین خاطر توصیه می‌گردد. اجرای سرامیک پس از قرار دادن سازه در محل انجام شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس ویلایی 60 متری”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد