تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس چرخدار مسافرتی

کانکس چرخدار مسافرتی یکی دیگر از تولیدات گروه صنعتی کانکس آیسان است. این سازه پیش ساخته نوعی کانکس متحرک و سیار است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. از جمله کاربردهای این کانکس را میتوان کانکس کاروانی را نام برد.

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس چرخدار مسافرتی

کانکس چرخدار مسافرتی یکی دیگر از تولیدات گروه صنعتی کانکس آیسان است. این سازه پیش ساخته نوعی کانکس متحرک و سیار است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. از جمله کاربردهای این کانکس را میتوان کانکس کاروانی را نام برد. این نوع کانکس چرخدار برای مسافرتهای خانوادگی و یا سفرهای یک روزه با تور به مناطق ییلاقی معمولا از کانکس چرخدار توریستی استفاده میشود. و اگر قرار باشد شب را دل دل طبیعت سپری کنند. ممکن است بارندگی و یا حیوانات و جانوران خطرناکی در منطقه حضور داشته باشند. که برای در امان ماندن از آنها از این سازه استفاده میشود.

ابعاد و امکانات داخلی کانکس چرخدار مسافرتی

ابعاد و امکانات داخلی آنها کاملا طبق سفارش خریدار قابل تغییر است. و ممکن است فقط یک سالن خالی بوده و یا یک کانکس کامل مجهز به آشپزخانه و سرویس که تمامی امکانات رفاهی در آن گنجانده شده باشد. حمل و نقل با استفاده از خودرو کشنده با استفاده از مالبند است. که جا به جایی آن را آسان کرده است. دارا بودن شاسی فنر دار که هنگام جا به جایی و حمل نقل فقط این که وسایل داخل کانکس آسیب نبیند و از ضربه خوردن به خودرو کمکی کشنده جلوگیری میکند.

کانکس چرخدار مسافرتی به طور کلی در متریال ساخت جفتشان از یک نوع جنس استفاده میشود. ولی کاروان ویژگی رفاهی خیلی بیشتر و بهتری نسبت به سازه چرخدار دارد. این سازه چرخدار یک کانکس ساده بوده که مجهز به چهار چرخ برای جابه جای راحت تر شده است. اما کاروان خود یک سازه چرخدار میباشد. که برای کاربری خاصی تجهیز و طراحی شده است.

مشخصات فنی

کانکس چرخدار به صورت تک محور و دو محور به بازار عرضه میشوند. اما نوع معمول آنها به صورت دو محور رایج بوده، کانکس تک محور این قابلیت را دارد. که توسط خودروی معمولی به مکان مد نظر حمل شود. به طور کلی برای حمل این کانکس در قسمت عرضی آن مالبندی تعبیه شده و دو محور نیز به همراه دارد. لازم به ذکر میباشد که بدانید محور جلویی متحرک و فرمان پذیر است. تا به هنگام جابه جایی در مسیرهایی که پیچ وجود دارد خودرو و کانکس به راحتی به چرخش در بیایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس چرخدار مسافرتی”

محصولات مرتبط



© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد